Worked on
web design / .UI-UX design
Σχεδιασμό Landing page μέσα απο την οποία θα έχει την δυνατότητα ο χρήστης να παρακολουθήσει LIVE τον 32ο αγώνα μαραθωνίου
μέσα από τα μάτια ενός δρομέα, αθλητή της Ομάδας της Εθνικής Τράπεζας “i-run”,
με τη χρήση Google Glass αλλά και άλλων φορητών συσκευών και αισθητήρων.
Θα μπορεί μεσα απο την σελίδα να μοιράζεται την εμπειρία του στα social media και με κάθε share η Εθνική Τράπεζα
θα αυξάνει το ποσό της προσφοράς στο Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό «Χαμόγελο του Παιδιού ».
Δείτε το Case Study
Mindworks
2014
Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
Design, Web Design